Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

New years resolution

New years resolution

PRimiče se kraj 2012. godine. Pošto smo preživeli “smak sveta” valja da se pripremimo za sledeću godinu. Shodno tome da ako planiraš kako treba, uspeh ti ne “gine” i mi smo odlučili da sledeću godinu dočekao sa jednom, ne previše velikom za početak, listom koja je usmerena na poboljšanje našeg biznisa u svakom smislu.

Pa, da krenemo …

1. Ispijanje kafa u velikim količinama

Dosta posla se može obaviti putem interneta ili iz kancelarije, ali zašto za promenu ne bi svratili do obližnjeg kafea i, usput, pozvali novinara ili urednika koji nam je “prirastao” srcu na kafu?! Ovakvim potezima planiramo da izgradimo bolje odnose sa našim kolegama novinarima.

coffee

coffee

2. Pravljenje “crne liste” žargona

Svi mi u kancelariji imamo offline i online stikere gde zapisujemo dnevne obaveze. Zbog čega nam stikeri ne bi poslužili da zapišemo ključne reči koje ćemo koristiti pri pisanju saopštenja, kada smo u žurbi i nemamo vremena da puno razmišljamo u tom pravcu?!

List of jargon words

List of jargon words

3. Izlaženje iz dnevnog vakuuma 

Konstatan pritisak i stres koji se javlja na dnevnom nivou kod PR menadžera se često definiše kao “vakuumska pojava”. To je nešto što je prosto tako i mi ga sa nezadovoljstvom prihvatamo, ali ne radimo ništa na tome da ovo promenimo. Prekinimo taj ciklus! Hajde da organizujemo događaj ili radni doručak sa kolegama PR profesionalcima i podelimo sa njima naša iskustva?! Biće nam lakše, sigurni smo.

Vakuum


4. Naučiti SEO (search engine optimization)!

Voleli ovu oblast ili ne, klijenti su veoma zahtevni kada je reč o pozicioniranju na Googlu. Svi očekuju od nas da se orijentišemo i na ovu oblast.

SEO
5. Sortirati šta želimo da pratimo i na koji način

Monitoring ume da bude dosadan, pogotovo kada imamo previše posla oko nekog događaja koji organizujemo. Internet nam pruža obilje informacija na ovom polju, čak i previše. Nekada nam se desi da prosto utonemo u more svih tih informacija i, zaboraveći da uradimo nešto za klijenta, plivamo po twitteru tražeći zanimljive teme za saopštenja koje želimo da plasiramo u javnosti. U sledećoj godini podesićemo pravovremeno Google alerts, optimizovaćemo RSS feedove, Google reader search, Twitter search i sve ostale alate koje koristimo kako nam se ne bi desilo da previše stvari, koji nam i nisu potrebne, čitamo.

monitoring
6. Čitati više

Ne, ovde ne mislimo na novine – čitamo ih svaki dan. Ne mislimo ni na online portale. Govorimo o knjigama, tim predivnim bajkama, belestrici, “krimićima” i “ljubićima”. Ovo će pomoći našem mozgu da se rastereti u večernjim satima i možda usput dobijemo i nove poslovne ideje.

reading-books

7. Spremiti se za najgore

Ona stvar na koju retko pomišljamo, jer smo isuviše optimistični. Ta stvar je posledica krize u kojoj postojimo i radimo. Ovaj nemili događaj može zadesiti svakoga, pa čak i naše klijente. Možemo trajno ostati bez posla ili se čak ugasiti. Zbog ovih stvari, odvojićemo fioku u našem stolu gde ćemo stavljati sva dokumenta koja se odnose na to kako da prebrodimo krizu, rešimo kriznu situaciju ili spasemo klijenta. Naravno, zaključaćemo fioku.

crisis-pr
8. Doprinosićemo najbolje što možemo 

Sigurni smo da svi mi, manje više, pomažemo jedni drugima. U 2013. godini se zaklinjemo časnom pionirskom (jer to možemo) da ćemo davati više, da ćemo izlaziti iz “okvira nemogućeg”, da ćemo pružiti ruku prijateljstva kolegi/koleginici sa kojom se ne slažemo baš najbolje!

giving

Ideja preuzeta sa web sajt: PR daily