Tags

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Sigurna sam da svi mi žarko želimo da naš blog bude najčitaniji, da ima najviše poseta u jednom danu, da nam članke prenose svetski i domaći portali. Ali, dug je i mukotrpan  put do ovih želja.

Treba uložiti dosta vremena i napora u kreiranju sadržaja koji je čitljiv, razumljiv i interesantan našim ciljnim grupama. A kada ovo uspemo, moramo taj nivo i da održimo.

Pre par godina, kada su nicali prvi blogovi u našoj zemlji, sećam se da sam pisala blog na (blog.rs), ali je, tipično za to vreme, bio sakriven od očiju javnosti. Malo po malo, prateći trendove ostalih na istoj platformi, otkrivala sam svoje najdublje misli široj publici. 

Novi standardi i trendovi su počeli da se pojavljuju i morali smo, hteli to ili ne, da uskladimo svoje umeće s istim.

Danas, je blogging displina čije alate, manje više, svi poznajemo. Međutim, umeće promocije već gotovog teksta je za mnoge nepoznanica. WordPress nam u samom jezgru aplikacije dozvoljava deljenje putem društvenih mreža koje poznajemo. Ali, to nije sve što bi trebalo da znamo i primenjujemo.

Pretragom sam naišla na zanimljivu infografiku sa informacijama gde i kako promovisati blog post, za koju sam sigurna da će vam poslužiti za povećanje broja poseta blogu.